Helg

Ja tyvärr har inte jag varit inne på hela helgen... men har har ni min helg...

Fredag
ja, de va skola under dagen, efter skolan blev de åka med Linda till Lenhovda och träffa Nille :) , kom hem till honom och käkade , sen åkte han på träning vid 6 tiden då blev de att sitta barnvakt åt hans dotter Nova med Linda.. kl halv 7 typ så fick man ett samtal av Nille och får reda på att han ska in till sjukhuset pga att han brutit lårbenet.. ja då var de bara att vänta på Novas mamma sedan åka in till akuten med Linda och sitta där till 12 på natten och vänta på svar .. han fick vara kvar pga att dom måste få tag i Lund och op :/


Lördag
På morgonen från kl 9-14va de öppet hus i skolan , så jag och linda stog och skruvade isär en motor typ ...
efter öppet hus så blev de hem till Linda och byta om och sedan åka och handla med hon och hennes föräldrar. Efter de så va de hem till hennes lägenhet och packa upp sedan upp till sjukhuset och vara hos Linda..
Linda åkte hem med Martin och jag stannade kvar hos Nille och hade de skoj till kl 19 , sedan va de hem till Linda och käka... Ola kom vid 10 tiden och körde oss till Alvesta för att träffa Armin och dricka lite.. vid 1 tiden så körde Ola hem oss till Linda igen så de blev sängen vid 3 tiden...


Söndag
Vaknade upp vid halv 1 tiden.. fixade mig och åt lite.. sedan traskade jag upp till sjukhuset för att vara med Nille.. Mamma och Uffe kom in vid 4 tiden och hälsade på.. Sedan åkte jag med dom hem till Linda och käkade lite och sedan körde dom upp mig till Nille igen så va hos honom till 8 tiden.. efter de va de att traska hem till Linda igen.. så duschade jag och nu sitter man här i soffan och spelar Wordfeud med Mamma, Uffe och Nille :)
mysigt värre! :D !

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0